❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

وقتی دلت خسته شــد...

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨
وقتی دلت خسته شــد...

وقتی دلت خسته شــد ،

دیگر خنده معنایی ندارد

 

فـقـط می خندی تا دیگران ، غم آشیانه کرده در چشمانت را نـبـیـنـنـد !

 

وقتی دلت خسته شــد ،

 

دیگر حتی اشکهای شبانه هـم آرامت نمی کنند

 

 

 

فـقـط گریه می کنی چون به گریه کردن عادت کرده ای !

 

 

 

وقتی دلت خسته شــد ،

 

 

دیگر هیچ چیز آرامت نمی کند به جز دل بریدن و رفتن



نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت13:18---7 ارديبهشت 1391
گرمی سلامم آتش خاطره هاست قبولش كن ، گرچه میان ما فاصله هاست.

سلام دوست گرامی
بازم وبلاگت مثل همیشه حرف نداره.امید وارم همیشه موفق سر بلند باشی.


داداش سعید.


مژده
ساعت22:19---5 ارديبهشت 1391
سلام گل دختر.کجایی تو؟نیستی ...بدو بیا وبلاگم

SaEeD
ساعت12:24---2 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگت قشنگه
لینک میدم وقت کردی بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, و ساعت 9:53 |

قالب وبلاگ